فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

shy smiley, shy smiley, timid smiley, timorous smileyshy smiley, shy smiley, timid smiley, timorous smileyshy smiley, shy smiley, timid smiley, timorous smileyshy smiley, shy smiley, timid smiley, timorous smileyshy smiley, shy smiley, timid smiley, timorous smileyshy smiley, shy smiley, timid smiley, timorous smileyshy smiley, shy smiley, timid smiley, timorous smiley

مشکلات یک طراح وب سایت آزاد و راهکارهای حل آن

زندگی یک آزادکار ( Freelancer ) پر شده از بالا و پایین ها ، موافقت ها و مخالفت ها و زیباییها و مشکلات. در این مطلب سعی خواهد شد تعدادی از مشکلات آزادکارها و راه حل برون رفت از آنها بازگو شود.

 

زندگی یک آزادکار پر شده از بالا و پایین ها ، موافقت ها و مخالفت ها و زیباییها و مشکلات. در این مطلب سعی می کنم تعدادی از مشکلات آزادکارها و راه حل برون رفت از این مشکلات رو برای شما دوستان بازگو کنم .بعضی از این مطالب صرفا نظرات شخصی من هست و شاید مثالهای نقض هم داشته باشه بنابر این با نظرات خودتون به تکمیل تر شدن و یا اصلاح این مطلب کمک کنید.
وقتی از بیرون به یک آزاد کار نگاه میکنیم زندگیش به نظر خیلی جالب و هیجان انگیز می یاد .شما به عنوان یک آزاد کار سرنوشتتون به دست خودتونه و خودتون تصمیم می گیرید کی کار کنید و چه مدت کارتون طول بکشه. این که صبح چه زمانی از توی رختخوابتون بیاید بیرون دست خودتونه ، زمانی رو که برای نهار خوردن صرف میکنید به خودتون بستگی داره و اگه دوست داشته باشد می تونید سر ظهر یه خواب کوتاه هم داشته باشید و استراحت کنید.
هیچ ساعتی رو نگاه نمی کنید ، نفس هیچ کارفرمایی بالای سر شما نیست ، فقط آزادی هست و آزادی شما در انتخاب زمان و مکان کارتون آزاد هستید ، اینها واقعی به نظر میرسه ولی اما به این شیوه کار کردن راحته؟
آزاد کاری بالا و پایین ها و سود و زیان های زیادی داره پس قبل از اینکه کمدتون رو خالی کنید و کامپیوتر تون رو تحویل بدید به رئیستون ، خوب این مطلب رو بخونید تا با خوب و بدهای آزاد کاری آشنا بشید چون در حل تمامی مشکلات کاریتون شما تنها خواهید بود .

 

اول : زمان شروع

دونستن اینکه چه موقعی کار آزاد خودتون رو شروع کنید خیلی مهمه و اولین گامه.آیا شما به ورزیدگی لازم برای شروع کار آزاد رسیدین ؟
یا اینکه تازه از دانشگاه اومدین بیرون و عجله دارین که کاری رو برای خودتون شروع کنین بدون اینکه تجربه ای در اون زمینه داشته باشین؟
اولین چیزی که خیلی مهمه اینه که دلیلی برای شروع کار به صورت آزاد داشته باشید و به دلیلی که دارین اعتقاد کامل داشته باشین “شما باید یک اندیشه ساده و منصفانه داشته باشید ” شاید این دلیل این باشه که :

“کارفرماها می تونن به شما یک کیسه بدن ولی اگه خودت کارفرمای خودت باشی میتونی به همه مشتریات یه کیسه بدی….!”

دوم : آچار فرانسه

خوب حتما می دونید که این اصطلاح در چه مواقعی توی فرهنگ ما استفاده میشه؟

شاید شما یک طراحی آزاد باشید ولی خوب که به قضیه نگاه میکنید میبینید که باید نقشهای متفاوتی رو بازی کنید . از سرمایه گزار گرفته تا بازاریاب ، از یک متخصص IT گرفته تا یک حسابدار و و و …..

چطوری میشه با چند ردیف از مسئولیت ها کنار اومد؟

باید وقت خودتون رو برای هر کدوم از کارهاتون تنظیم کنید و مطمئن باشید که وقتتون در جهت هدف فعالیتی که دارید به صورت درست خرج میشه.کارهای شما مثل حلقه های زنجیر میمونه که باید برای هر کدومشون اهمیت قائل بشین اگه یه کدوم از کارها و یا وظایفتون رو ضعیف انجام بدین به هدف کلی شما ضربه می خوره. پس سعی کنید در مورد وظایفی که باید انجام بدید اطلاعات کافی کسب کنید و نقاط ضعف خودتون رو تقویت کنید.

سوم : برنامه روزانه

از خواب بلند میشین ، دوش می گیرید ، لباسهاتون رو می پوشید و به محل کارتون می رید تا کارتون رو شروع کنید….

به نظر خیلی ساده و پیش پا افتاده می یاد ولی اینکه شما برای یک روز کاریتون برنامه و هدف از پیش تعیین شده ای داشته باشید بسیار مهمه اگه شما توی خونتون کار انجام میدید زمانی که دارین با نرم افزارهای طراحی کار می کنید و یا مشغول نوشتن یک سری کد هستید نباید با زمان شستن لباسها تداخل پیدا کنه ….! هر چیزی جای خودش منظور اینه که به کاری که توی خونه انجام میدید واقعا به چشم یک کار نگاه کنید و برای اون برنامه ریزی داشته باشین.

 


موضوعات مرتبط: درس چهل و چهار مشکلات یک طراح وب سایت آزاد و راهکارهای حل آن ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:, | 8:30 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

صفحه قبل 1 صفحه بعد

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

Flying Icon